Ce spun clientii nostri
EXPERT MIND – ONLINE e mai sigur!
Servicii complete pentru afacerea ta din Romania.
Servicii juridice complete pentru orice judet din Romania:
infiintari, modificari, consultanta, contracte, radieri.
Procedura ONLINE
- simplu si eficient!
Cadru digital
in siguranta
INFIINTARE
CONTABILITATE
RESURSE UMANE
-
Posibilitatea de a-ti infiinta firma online de oriunde te afli.
-
Expunere minima si risc scazut de a te infecta cu COVID-19.
-
Nu risti respingerea sau amanarea dosarului depus.
-
Eviti perioada de autoizolare. Prin intermediul colaborarilor noastre frumoase cu birourile notariale din Republica Moldova, Chisinau/Ungheni, te scapam de timpul pierdut in vama.
-
Avem oficiu in Iasi si in Bucuresti, daca optezi pentru vizita la sediu.
-
Echipa EXPERT MIND are CONSILIER JURIDIC – originar din Republica Moldova – cunoscator de limba rusa.
-
Economisesti bani.
Te initiem in afaceri in 5 pasi!
Ne contactezi ORICUM si de ORIUNDE, chiar si din afara tarii.
Facem schimb de documente ONLINE sau te programam la noi la SEDIU.
Iti transmitem pe email dosarul cu documentele completate si te programam la notar: in Moldova sau Romania.
Depunem dosarul la Registrul Comertului si in 3-5 zile devii ANTREPRENOR.
Iti trimitem actele pe email si le poti ridica in original de la SEDIUL nostru.
Impreuna cu noi faci cea mai buna echipa! Iti oferim un consilier juridic dedicat pentru tine!
Inca de la primul click beneficiezi de consultanta juridica GRATUIT!
Radiere filiala
Urmand principiul simetriei, radierea filialei va urma regimul de incetare activitate al formei juridice in care s-a constituit (SRL, SA, SNC, SCS, SCA), in conditiile prevazute de respectiva forma juridica.
Indiferent de motivele care v-au determinat sa luati decizia de a radia firma noi va oferim tot suportul pentru radierea firmei in cel mai scurt timp. Prevederile legale pot parea dificile de inteles pentru persoanele fara o pregatire specializata in domeniu. Prin urmare, pe scurt radierea firmei presupune parcurgerea a 2 etape: dizolvarea si lichidarea.
Serviciul nostru de radieri firme este complet si include atat serviciile juridice cat si cele contabile.
PROCEDURA DE DIZOLVARE SI RADIERE A SOCIETATIILOR
Societatile comerciale se pot dizolva in situatiile de mai jos:
depasirea timpului stabilit pentru durata societatii
imposibilitatea realizarii obiectului de activitate al societatii sau realizarea acestuia
declararea nulitatii societatii
hotararea adunarii generale/ decizia asociatului unic
hotararea Tribunalului, la cererea oricarui asociat, pentru motive intemeiate, cum ar fi conflictele si lipsa de comunicare dintre asociati, fapt ce impiedica functionarea societatii
alte cauze prevazute de lege sau de actul constitutiv al societatii.
In cazul in care se opteaza pentru actiunea de radiere firma, exista o lista de documente necesare, esentiale in pregatirea documentatiei de radiere:
Copie dupa cartea de identitate a asociatului. In cazul in care firma are mai multi asociati, toti trebuie sa depuna copii dupa actul de identitate.
Ultimul act constitutiv al societatii
Certificat de inregistrare si certificate constatatoare in original
Certificat fiscal de la administratia financiara in care se precizeaza ca firma nu are datorii la statul roman.
Bilant de lichidare intocmit de un expert contabil.
In echipa EXPERT MIND avem si experti contabili cu experienta, astfel ca putem livra noi ultimul serviciu din lista de mai sus, cel de bilant de lichidare.
DIZOLVAREA SI LICHIDAREA VOLUNTARA
Presupune doua etape, in fiecare fiind implicate cereri, achitari de taxe, imputerniciri, redactari de documente oficiale. Avand in vedere ca aceasta actiune poate fi extrem de complicata, recomandarea noastra e sa nu incercati sa o simplificati. Apelati la noi! Vom sti ce sa facem in fiecare etapa.
ETAPA 1 – DIZOLVAREA SOCIETATII
Cerere de inregistrare a mentiunii
Decizia asociatului unic / Hotararea AGA de dizolvare (original)
Imputernicire speciala (in forma autentica), avocatiala sau delegatie pentru persoanele desemnate sa indeplineasca formalitatile legale (original)
Dovada achitarii taxelor legale (taxe de registru, tariful de publicare in Monitorul Oficial, Partea a IV-a).
ETAPA 2 – RADIEREA SOCIETATII
Cerere de radiere
Certificatul de inregistrare si anexele acestuia (original)
Situatia financiara de lichidare
Hotararea de repartizare a activelor societatii comerciale (copie)
Certificat de la Administratia Financiara din care rezulta ca societatea nu are datorii la bugetul de stat si la contributiile sociale
Imputernicirea persoanei desemnate sa indeplineasca formalitatile legale, daca este cazul, in original (imputernicire speciala in forma autentica, avocatiala, sau delegatie)
Dovada achitarii taxelor (taxa judiciara de timbru in original, timbre judiciare, taxa de registru, tariful de publicare in Monitorul Oficial – Partea a IV-a daca este cazul)
DIZOLVAREA SI LICHIDAREA VOLUNTARA A SOCIETATILOR CU MAI MULTI ASOCIATI, CU NUMIREA LICHIDATORULUI
Si aceasta actiune presupune tot doua etape, in fiecare fiind implicate cereri, achitari de taxe, imputerniciri, redactari de documente oficiale.
ETAPA 1 – DIZOLVAREA SOCIETATII
Cererea de înregistrare (in original)
Hotararea AGA de dizolvare a societatii si de numire a lichidatorului
Declaratia lichidatorului cum ca detine aceasta calitate (in original)
Specimenul de semnatura al lichidatorului (in original)
Dovada platii taxelor legale (taxa judiciara de timbru, timbrul judiciar, taxa de registru, taxa de publicare in Monitorul Oficial – Partea IV)
ETAPA 2 – RADIEREA SOCIETATII
Cerere de radiere (original)
Situatia financiara de lichidare si proiectul de repartizare al activului (copie)
Raportul lichidatorilor
Certificatul de inregistrare cu anexele acestuia (in original)
Certificatul de la Administratia Financiara din care rezulta ca nu exista datorii la bugetul de stat si/sau la contributiile sociale (copie)
Dovada platii taxelor legale
Cererea de radiere se va depune dupa trecerea termenului de 30 de zile de la data publicarii actului modificator in Monitorul Oficial, in cazul in care nu s-a inregistrat vreo opozitie.
Avand in vedere ca aceasta actiune poate fi extrem de complicata, recomandarea noastra e sa nu incercati sa o simplificati. Apelati la noi! Vom sti ce sa facem in fiecare etapa.
SERVICII COMPLETE
Suportul nostru este complet pe tot parcursul traseului juridic – intreaga existenta a ta ca si antreprenor!
Crestem AFACERI de peste 14 ani in Romania
Din cei 120 de experți acum ai 1 Consilier Juridic dedicat doar pentru tine!
*Consilier Juridic – originar din Republica Moldova
Documentele tale, dosarul juridic si informatiile furnizate sunt centralizate precis, se afla in siguranta si poti solicita acces la acestea oricand!
GARANTII:
- Solicitarea ta este prioritara pentru noi!
- Te asiguram de centralizarea datelor in cadru confidential si legal.
- Garantam pentru salvarea documentelor si transmiterea acestora la cerere.
- Oferim disponibilitate spre transmitere documente in format electronic, la cererea ta, catre persoanele interesate (colaboratori/institutii).
CERTIFICARI
Corpul Expertilor Contabili si Contabililor Autorizati din Romania
Camera Auditorilor Financiari din Romania
Asociatia Nationala a Evaluatorilor din Romania
Ordinul Consilierilor Juridici din Romania
Camera Consultantilor Fiscali
1250
Clienti permanenti
de peste 14 ani
de peste 14 ani
7728
Firme inregistrate in Romania
pana la 31.12.2020
pana la 31.12.2020
1485000
Fisiere si documente inrolate
in cadrul departamentelor juridice
in cadrul departamentelor juridice
Clientii ne recomanda!
CRESTEM AFACERI DE PESTE 14 ANI
Echipa noastra are 120 de specialisti in contabilitate, resurse umane, audit si servicii juridice si aduce plus valoare pe piata ieseana datorita consilierii si suportului informational de specialitate acordat partenerilor sai.
lti punem la dispozitie servicii complete de contabilitate, resurse umane, audit, servicii juridice si audit, sub forma de colaborare punctuala sau abonamente lunare.
ln orice etapa a businessului tau iti suntem alaturi.